3 februari

Härlig dag idag.
Solen har lyst och vi har varit på ett ypperligt humör.
Dock var Ville lite purken idag när jag berättade för honom att vi inte alls skulle åka till Åland på lördag.. det blev så nu efter allt. Vi satsar på att åka i mars istället.

Så idag har vi träffat Lisa.
Ville och jag var först till Coop Xtra och handlade fika.
Jag blir så FULL I SKRATT varje gång han ska leta efter varor.
Han skriker i tvåhundra dB.
Idag var det:
- HALLÅÅÅ? BULLANAAAAA??!!!!


Grabben ville så gärna sitta på en häst.
Det är ju lite svårt att hitta hästar här i stan,
men man tager vad man haver och den här
verkade ju duga bra <3



Senast jag träffade Lisa var... låt mig tänka en minut...
- Superlängesen, typ i somras, om det inte var i våras.
Men det som är skönt med Lisa är att ingen har hard feelings utan vi bara uppdaterar varandra om läget så utgår vi därifrån.
I LOVE HER!
 

Vi gick och införskaffa henne ett köksbord.





Purser från Rosella ringer (klockrent).

Jag både ser och hör att telefon ringer, ser vem som ringer, går fram till den och TROR att jag missar samtalet just när jag svarar.

Står med telefon i handen och tittar dumt på den och utbrister HÖGT:

Jag: Åååh NEEEEEEEJ!!!

(märker att samtalet inte alls kopplats ner)

Tänker
: PIIINSAMT!

Jag
: Hej (glad som fan då) jag trodde det koppla från..

Purser
: Haha, jag gillade din spontana reaktion när du såg vem som ringde.


Han ville bara kolla om jag kände för att jobba en vecka extra.
Ni kan ju gissa svaret *ler*


Igår satt jag och moffade en chipspåse och ikväll tänker jag äta choklad.
Vet inte vad som försiggår i min kropp, men DET ska den ha!





Over And Out







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0