2 februari

Har varit på badhuset idag.
Idag tog vi våra barn och åkte till badhuset.
Det är fantastiskt att vara mamma till en två och ett halft årigt barn som kan roa sig själv och med andra barn! Jag satt mest i bubbelpoolen och tittade ja.
Nice värre!


Naaaaw.




14 februari ska jag ombord igen.
Det är hemskt att man tänker på arbete när man är hemma!
Är det inte?! 
Joo, det är det, med tanke på att jag spenderade nästan en hel vecka efter att jag kom från Rosella (sista gången innan docken) på att hetsa upp mig över att jag skulle tio dagar till Cinderella.. och nu har man vart hemma typ... tre dagar, och nu stressar man upp sig för att man ska på jobb om... 12 dagar!!  

Det är inte jobbet i sig.
Det är att ta sig dit!!


Helvete!
Det blir ett jävla åkabåtande där ett tag.






Återkommer i ärendet..






Over And Out













Vi skulle kunna strunta i Ålandsresan, men jag hatar att bryta ett löfte till min son.. what to do??

Kommentarer
Postat av: Stefanjeanette

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2011-07-15 @ 11:23:13
URL: http://stefanjeanette.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0