4 februari

Det är ju otroligt alltså.
För ett tag sen fick jag ett erbjudande av min teve-leverantör att prova på 65 kanaler i tre månader, jättebilligt.
Jaa, ja, tänkte jag och tog det.
Det kan väl inte skada??

Nu har mina tre månader snart löpit klart och jag ska bestämma mig om jag vill ha det eller inte.



Jag har funderat över saken:

1. Varje gång jag kollar på tv - zappar jag som tokig.
Det kan ju komma något bättre på någon annan kanal. Så det slutar alltid med att jag suttit i ca tre timmar och bara zappat mellan massa program och filmer.

2. Allt är värdelöst.
Det finns inga bra program på de kanaler som jag aldrig saknat.

3. Jag kan inte slappna av!
Jag håller på att bli tokig när jag försöker hitta något roligt/intressant/värdefullt att se på och jag inte ens hittar en vanlig hederlig dokusåpa!
VAD ÄR DET HÄR??

4. Jag skulle kunna skaffa mig DisneyChannel.
För Ville gillar den (de få minutrar om dygnet han glor på tv). Men näe, då ingår inte den i det ordinarie utbudet så man ska betala ytterligare 49kr (eller nått) för den.



Tack, men nej tack.
Jag är jättenöjd med:

Kanal 1
TV 2
TV 3
TV 4, TV 400, TV 4 fakta, TV 4+
Kanal 5
6an (om ens den)
Discovery Chanel
och
Animal Planet


Och eventuellt några till...






Over And Out







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0