22 februari

Mmm, det här var ju inte så roligt.
Ville har haft feber i två dygn nu och inatt klagade han över örat.
- Kuuuul!!
tänkte jag och ringde till vårdcentralen.

Vi kom till öppna mottagningen.
Och efter några minuter var det vår tur (som inte alls var tur..).
Ville har öroninflammation i ena örat och nu ligger han på soffan och anstränger sig för att se barnprogramet på tv. Han kan knappt hålla ögonen öppna.. stackars mitt lilla hjärta!

Jag vet att man inte får säga "jag har inte tid att vara hemma", absolut blir jag hemma med honom om det inte löser sig på annat vis.
Det jag tänker på är att vi har en sprojlans ny cafeteria som saknar rutiner. Jag skulle verkligen behöva få in lite rutin eftersom nästa gång jag åker på jobb blir det till Tallinn-Helsingfors = nya rutiner IGEN!!


Vi får se hur det går.


Allt jag vill är att min hjälte ska vara frisk och må bra!




Over And Out







Kommentarer
Postat av: Mackie

men vi har ju ännu ett pass innan vi pyser till tallin-h.fors linjen? :)

2011-02-22 @ 12:06:05
Postat av: milla

japp det har vi 9-16 mars är det vi som är på jobb. så du hinner lära dig. hälsa ville

2011-02-22 @ 12:23:49
Postat av: Ehlin

Stackars lilla Ville, hoppas han blir frisk snabbt <3

2011-02-22 @ 12:54:31
URL: http://ehlinl.blogg.se/
Postat av: Skövde

Jag är mammaledig då...

2011-02-22 @ 20:23:12
URL: http://mukkis.blogg.se/
Postat av: milla

hur skulle jag kunna veta det

2011-02-22 @ 22:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0