20 februari

Lite ord i bilder, eller vad säger man??!


Ibland tycker jag nog att Bibeln får ta å lugna ner sig några
hekton...



Jag älskar min mössa!!!!
(Som sagt..)



Även som med halsduk.



Henke var över och satte upp mina tavlor
och Ville skulle ju absolut hjälpa till!!




Beckisen fylde tre år, vi fick komma på kalajs igår.

Finaste tårtan ever (även om jag aldrig fattat
grejen med Hallo Kitty...
) Bra jobbat!





Hälsade på Johanna med pojkvän och katten Selma
idag.



Bus och spring.
Tur att de skaffat sig en STOOR lägenhet!



Syster kom på besök till mor och far och
erbjöd sig ta en tupplur med Ville mot betalning.



Möt min dotter: Vilma!
HAHAHAHA!
Så söööt.




För övrigt: I LOVE YOU!




Over And Out






Kommentarer
Postat av: Stina

Haha kul bibelcitat :D

Och roligt att du gillade tårtan!

Kram

2011-03-01 @ 16:13:10
URL: http://enstinas.blogg.se/
Postat av: Svenkristina

Great work,webmaster,nice design!

2011-06-14 @ 12:53:44
URL: http://svenkristina.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0