18 februari

Det har varit tre minst sagt intresanta dagar på Rosella!
För att inte glömma nämna de spännande dubbelarbetet som pågick. Jag tror att vi städade taket i FunClub typ fyra-fem gånger. För så fort vi stått och skrubbat taket i 45 minuter - påbörjades ännu ett hotwork och allt var lika dammigt igen!

Tak tak och tak!




Minns vi bilden på de rivna hytterna??


En reminder

Innan rivning



Pågående rivning


Och resultatet.



Jag måste bara säga..
..att jag är glad över att jag åkte och jobbade de här tre dagarna! Det var kul att få allting i ordning.
Egentligen kände jag inte alls för att åka hem igår. Jag ville bara börja jobba!!
Jag älskar det nya café och längtar till onsdag då jag ska jobba.
Hörde jag någon viska "sjuk"..??


Bilder.


 


Min underbara byteskamrat, Krista, klädde i en
låda!






Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0