12 februari

Hemma igen.
Jag har haft en sån ångest dag idag.
En såndär som man får när alkoholen lämnar blodomloppet.. allt var bara skit.


Jag orkade inte tänka på hur jobbigt det ska bli att köra bil till Stockholm imorgon
(annars älskar jag att köra bil, och det kommer bli jätteskönt!).

Jag ville inte ens tänka på hur tråkigt jag ska ha i sju timmar ombord på Mariella.

Hur stressad jag kommer att vara när jag väl kommer fram till Åland över att jag inte vet vart jag ska sova..

Funderat på hur fan jag ska veta om jag har hjärnskakning eftersom jag troligen är bakis.

Inte orkat åka till sjukhuset eftersom det antagligen skulle ta hela da'n där.

Hur jag ska få livslusten tillbaka!

Jag har saknat Ville.



Tur att syrran kom in till Skövde idag.
Annars hade jag nog börjat fundera på ett lämpligt mordvapen till mig själv.

Sen badade jag bastu med mamsen och efter det tog jag en promenad till Havstena med Simon och Natalie.


Helt okej dag.





Over And Out







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0