11 februari

När katten är borta dansar jag på borden.
Det var det som var meningen i alla fall - idag är jag halvt blåslagen.

Jag har legat i badet och försökt förstå vad som hände efter FÖRSTA GÅNGEN jag vurpade. Jag minns att vi åkte till stan och jag fick ha en påse med frysta grönsaker mot bakhuvudet
*skrattar*
Idag har jag en bula stor som min egen byst.

Jag har sett så mycket program om trauman.
Och jag undrar om det var pga smällen som det bara blev konstigt alltihop, eller om det var alkoholen - eller båda ock..


Jag tackar min lyckliga stjärna
för min syster, Emma och Leif.



Jag kan bara skaka på huvudet åt gårdagen..






Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0