10 februari

All or nothing.
Jaa, vad säga?
Det har varit vackert vårväder i två dagar nu. Igår pratade Simon och jag om att de lovat att våren kommer först i april.
Att det kommer vinter än.
Just igår var det lite otroligt att tänka sig att det faktiskt skulle komma massa snö mera.

Nu kan man åka pulka igen... och snön bara vrääker ner.



Gårdagen.
Ibland blir jag lat och tänker "äsh, det är ingen som läser den här bloggen ändå.. vad sku de missa??" och låter bli att blogga alls.
Det är ju framförallt för mig själv jag bloggar.
Och nu vill jag föreviga gårdagen.


Ville åt gröt med blåbär & hallon till frukost.



..även med magen..



Sen gjorde vi konster på
Esplanaden.




Och trött blev man efter det.



Det var Simson vi var där med.



Sen kom syster och kramades med
lilleman.

  



Bli slickad i örat är inte alltid så
mysigt..

 









Over And Out











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0