Vabba

Man ska aldrig lita på små barn!
Som sagt har Ville varit hostig större delen av julen, men igår var det bättre och jag var nästan säker på att jag kunde åka på jobb idag.

Idag var allt frid och fröjd.
Grabb var pigg och glad, lite sur över att jag skulle åka på jobb, men efter lite samtal så förstod han och insåg att han får vara hos mormor och morfar, och det är ju bra.

Jag kör bil den här gången.
Vi åkte för att tanka bilen och fylla på spolarvätska. Grabb tyckte det var coolt att öppna motorhuven och fylla på spolarvätska. Sen skulle vi till dagis.. han hostade till två gånger och jag tyckte det lät suspekt och tjockt.
BLAAAAFF!!
Kräks över hela Ville.

Det var bara att ringa till restaurangchefen och berätta läget.
Kände mig lite dum eftersom jag två timmar innan sagt att jag kommer..

Men alltså, LITA ALDRIG PÅ SMÅ BARN!!





Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0