Tisdag

Jag håller på att bli tokig.
Before you judge me, remember that I am a FINNE and often don't complain!
I live after the talesätt: Det som inte dödar, det härdar.

Nu är det fyra nätter på raken.
Även om vi vaknat halv åtta så är det hostandet som gör mig galen!
Det eviga hostandet.
Det eländiga hostandet!

Nu är det mycket bättre.
Fast jag önskar ibland att man kunde få ett facit. Det har jag önskat mig sen jag fick barn.
Ett facit som säger hur länge trottsperioder, nya vanor, avvänjande och sjukdom tar. Kanske man skulle ha ett bättre psyke då??
Eller kanske det skulle förstöra hela charmen med föräldraskapet??
Trots allt är det ju ganska spännande varje gång.



Så vill jag passa på att gratulera mina vänner:
Andreas och Jenny till sin dotter som föddes på julafton (om jag förstod det rätt)!!
Stort grattis från SKÖVDE <3






Over And Out






Kommentarer
Postat av: Anonym

Du..aldrig klaga?? HA HA HA!! Det var det dummaste jag någonsin har hört.. Det är väl det du är bäst på??

2011-12-28 @ 23:50:59
Postat av: Jag

tummen upp

2011-12-29 @ 20:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0