Senildement

Hur går det för mitt lag egentligen??
Ville och jag var till frissan idag. Fasiken vilka snyggingar det kom ut från salongen!
Bilder tog jag.
Vi åkte hem för lite matlagning och bortduschning av hårstrån som kliiiia. Sen åkte vi
till mamma och pappa för lite före-jul-efter-maten-kaffe.
Nice.

Vi åkte hem, och jag insåg när vi entrade hemmet att jag glömt hela telefon hos mina
päron.. aj aj aj.. 

Hoppas ingen viktig person försöker nå mig för att berätta viktiga saker.
Som att VD till Microsoft ska berätta att han skänker tolv miljarder kronor, eller dollar
till mig i julklapp, min syster angående imorgon eller rent ut av Jesus själv hör av sig
såhär i juletider.
Man vet ju aldrig.


Undrar vad han skulle ha för nummer???




Over And Out


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0