Morrn morrn

Eilinen päivä/gårdagen.
Jag tänkte att kanske jag skulle börja med lite smygfinskakurs här på bloggen.
Någon intresserad?? Nehe..
Irriterade??
Okej, jag låter bli.

Igår var i alla fall en datorfri dag för mig, vilket ni säkert märkte.
Det blir så när man publiserar åtta inlägg en dag, man liksom tömmer allt man
har på lager. Sen måste man ju vara med om något för att ha något att skriva om..
Konstigt..

Igår var vi på stan och hjälpte jultomten (*viskar* vansinnes shoppar julklappar).
Det gick bra, fast sen blev vi ju hungriga.


Jag: Vad vill du äta idag??

Ville: Jag vill äta sushi..

Jag: Eller vill du ha thai-/kina mat??

Ville
: NEJ, JAG VILL HA SUSHI SA JAG JU!!!


Okej, okej..


Försöker se lite cool ut när han tittar på "sushi-tv"
(en platt tv inne på haket där de visar olika sushisorter, stillbild).


Intresant???



Mitt älskade hjärta.
Förstår inte hur man kan älska ett barn såg mycket och gränslöst.
 


Kikki var över en sväng.





Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0