Bla bla blaaa...

Jag tjatar om boken jag läser.
Men jag blir bara så farsinerad över den och jag har måååånga gåner funderat på att
faktiskt lyssna på Rolling Stones för att höra om det är så speciellt som Keith beskriver
det. Fast det har tagit tid.

Idag satte jag på Rolling Stones på youtube för att återuppleva det trauma jag
genomled den där sommaren (tror det var 1998??), i bilen, med 40 licks på stereon - i 800km...


*skakar oförstående på huvudet*


Det är inte så illa!

Jag har lyssnat på det i en timme nu (7 hours to go).

Det är bra.

Jag gillar't.

Vissa låtar har man ju hört med andra artister och rockat som fan till, men inte viste
jag att det var Rolling Stones som låg bakom.. häftigt.




Over And Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0