På väg hem.

Jag kan förstå att man tröttnar.
NU har jag äntligen fått lämna båten för mitt liv hemma.
Jag sitter på tåget och myser (är lite smått sugen på en macka, men är kanske för lat för att gå två vagnar bort), surfar facebook och skriver av mig..

Veckan har gått bra!
Tack gode Gud att Jesus bara led EN GÅNG
För hååvete vad det har funnits att göra denna veckan på jobbet!!
Folk orkar åka båt alltså.

Nu låter jag säkert bitter men ni hör inte hur ironisk jag är?
Det har funkat bra. Och tiden har gått fort.  
Nu får jag lön en månad till kanske.

Alltså ush vad hemsk jag är *ler*
Det har varit kul helt enkelt!


Hemma ligger Ville med feber.
Stackars mamma har fått vabba igen (fast jag tror hon gillar't).

Längtar efter grabben så jag tror jag dör!



Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0