4 april

Schitzofren dag.
Vädret växlar mellan YBERmolnigt och strålande sol.
Lilleman sitter i soffan och tittar på PlayhouseDisney. Han är helt galen i Musses Klubbhus! Det är det bästa han vet!

Jag har blivit beroende.
För ett tag sen läste jag på en blogg om spelet Mahjong. Och nu kan jag inte sluta spela det.
Måste alltid lägga mig i sängen en halvtimme innan jag ska sova för att hinna spela lite!

Nu när jag spelat ett tag har jag avancerat till Bell Map (det är fler olika tecken).
Och absolut börjar jag ju tävla mot tiden!
Och jag har kommit på mig själv att börja hysa AGG mot de olika tecknena.
Jag har döpt dem till olika namn:

- Ett - sju

- Två på taket

- Tre på taket

- Uppockner

- Sprätt Jocke

- Svart låda

- Röd låda


OSV.


Och jag håller på att bli galen på det här spelet, men kan inte sluta!






Over And Out






Kommentarer
Postat av: Pia

Skulle skicka foton till dig men ingen mail adress här inte.

Hälsningar från Taxfree

2011-04-04 @ 18:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0