2 april

Sen hade vi tekniska problem.
Och det var ju intresant om nått!
Mitt ute på havet, någonstans mellan Tallinn och Helsingfors, ingen is utan bara total tystnad och stillhet. Vi stod stilla.

Det tog inte så länge innan de fick igång maskinerna igen och vi puttrade på, men sen hände det igen.
Och där stod vi.
I kanske en timme??

En passagerare undrade om jag viste om vi var på estniskt eller finskt vatten.
Hon skulle ringa sin skjuts och tala om att hon blir sen.

- Jaadu..
sa jag och tittade ut. - För mig ser havet lika ut på både estniska och finska sidan, så tyvärr kan jag inte svara på din fråga, men kolla på mobilen, den borde ju veta.

- Det ska jag göra!

En annan var tvärillsk och skrek och vrålade om att HON minsann var på tjänsteresa och var TVUNGEN att vara i tid till sitt möte (eller vad det var).
Jag kunde inte annat än hålla med henne, jag var ju också på jobb...





Over And Out









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0