17 april

Vi är lite småsjuka bådatvå.
Varje år säger man "ta inte av dig kläderna för hastigt när solen tittar fram" och så ligger man där i några graders feber och ångrar att man tog av sig jackan.

I år har i alla fall inte JAG klätt av mig!
Likt förbannat är man förkyld som en elefant och grabben har feber.



Resan till Stockholm gick bra igår.
Inga bekymmer eller misstag (förutom att jag försökte köra fel i Södertunneln).
Jag måste ha en helt vriden bild av hur Stockholm ser ut på kartan, för jag hade inte alls räknat med att hamna i den där tunneln.
 
Jag greps nästan av panik.

För i tunlarna här finns det ju lampor och fläktar, just som i "Daylight" med Sylvester Stalone.
Det finns avfarter man kan välja, och har man inte en aning om vart man ska så är man ju körd!! Eftersom GPSen blir helt värdelös karta och tappar mottagningen i denna fruktansvärt stora tunnel!!!



Tacka vet jag våra fem meters tunlar hemma i Skövde!




Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0