14 april

Ååh vad jag hatar Färjestad!
Varför ska de alltid vinna för?
Ush vad negativ jag är mot dem!

Veckan på jobb gick bra.
Redan på fredag morgon studsade jag upp ur sängen och till mitt älskade café och startade kaffemaskinen och gräddade wienerbröd.

Restaurangchefen kom via och såg hur jag snurrade runt där inne.

Restaurangchefen: Hur är det med dig, Maria??

Jag: Vet du vad? Snart får vi åka hem!!

Han ser lite skeptisk ut eftersom jag kom på onsdagen.

Restaurangchefen: Eeeh?? Joo, men kom inte du i förrgår? 

Jag: Joo (glad som fan)!!

Restaurangchefen: Gör du ett kortare pass nu som jag inte vet om?? Går inte du hem på onsdag??

Jag: Joo!

Restaurangchefen: Hmm... eeh, det är fredag idag..??

Jag: Jaa jag vet!


Han går skakandes på huvudet.






Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0