Update

Käytiin saunassa..
Nu ligger grabb och sover.
Skönt, för jag började just få i nerverna med honom.
Han har varit helt fantastisk hela dagen, men han vet precis vilka knappar man ska trycka på för att reta mig till VANSINNE!!

"Så är det att älska, jag ska aldrig älska någon annan till" tänkte jag.



Ikväll ska jag inte ens vara vaken länge.

Jag ska bums i säng senast.... halv elva (satsar vi på).
Jag känner mig helt slut!!
De här två första lediga dagarna har inte alls känts lediga. Hela tiden är det något på gång.. skönt att fredagen snart är över också. Trots att den inte alls har börjat.


Nu ska jag göra några mackor, lägga mig på soffan, glo på tv, sen sova i min säng.


Puss och hej.






Over And Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0