Update

Du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas till slut..
Det var ju lätt att ta påtår på sin GRATISKAFFE när fucking termosen var TOM!!
Vad är det här?
Och jag som var så sugen på påtår. Jag får väl dricka vatten då, för helvete.
Eller så låter jag bara bli med tanke på gårdagens inlägg..

Fast tre minuter efter jag skrivit ovanstående kom en i personalen med kaffe till min plats
*ler*


Måste jag skaffa en i-phone?
Jag har vart skeptisk till denna "fantastiska" uppfinning, men efter att Fredrik envisas att ha TVÅ stycken, priset är bra och Adela sa att man inte kan leva utan den, har min shopping-galna hjärna börjat fundera över saken.

Synd är bara att jag fortfarande är förbannat kär i min nuvarande telefon och skulle få ÅNGEST om jag övergav den nu...

 
JAG HAR SÅNNA PROBLEM!!!

 


Over And Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0