Update

Älskade Skövde!
Jag kände bara i natt när jag kom hem att: HERRE GUD VAD JAG ÄLSKAR DEN HÄR STADEN!
Vad vore jag utan den?
Eller så var det bara såå skönt att äntligen vara hemma.. hmm..

Jag viste knappt vart jag var när jag vaknade imorse.
Jag minns att jag öppnade ögonen, såg mitt fönster och tänkte: "Hmm, det där känner jag igen.."
Somnade om..
Vaknade en halvtimme senare, vänd åt andra hållet och ser in i mitt kök, och tänker: "Hur hamnade jag här?? Zappades jag hit eller??"

Sen blev det brått och hämta grabben på dagis.
Vi åkte till syster och fika och sen dess har dagen bara rullat på med handlande och andra vardagsrutinprylar.


Älsklings Hjälten!



Jag hittade ett par (hör och häpna allihop!!!!!!!!) skor idag som jag faktiskt GILLADE.
Annars, så mycket som tittar jag inte in i sko-affärer.
Jag får sånna röda, kliande utslag på huden av skor (ibland även vid tanken på sånna), men idag bara föll jag.
Jag hittade de här vid en STOOOOR skylt som det stod "399KR" på (SKITBRA tänkte jag), men ack och ve, så förbannat FEL jag kunde ha.
1199 faktiskt...

Faktiskt stod de en halv centimeter snett under skylten.
But I was in löööve!
Och får jag inte kärlek från annat håll - så nöjer jag mig fint med att kramas med de här skorna en stund.


Och hade Anka sett mig, hade hon frågat:
"Men Mukkis.. är du sjuuuk??"
och känt mig i pannan efter feber.
Jag vet att hon hade älskat dem med..
Ååh vad jag saknar henne
<3<3<3



NICE!





Over And Out






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0