Torsdag 30 september - Hej då 50 öre!!

På rosa moln svävar jag omkring, och jag njuter av alla vackra ting. Och jag tänker aldrig mer komma ner, tänker stanna här!!
Frukost i Hentorp, fem minuter efter att vi vaknat.
Klockan är 07.42.

Ville äter
smörgås med mjölk.

Jag äter
gröt och dricker av nyponsoppan som Ville lämnade igår.

Ville bestämmer
sig för (efter att ha ätit halva mackan) att han vill ha gröt också.
Lat som jag är, orkar jag inte laga en egen portion åt honom, utan ger av min gröt. Vilken han gladeligen smaskar i sig.

Det slutar med
att jag äter hans halva macka och han äter hela min gröt.

Sen har han lärt sig att alltid föra talriken till disken, vilket han gör duktigt.
Jag står fortfarande vid bordet och undrar ironiskt om han inte ska dricka upp min nyponsoppa också???
- OH NOO!!
utbrister han som om han glömt något, springer de två meter som är mellan oss, drar i sig soppan och säger vänligt "tack".

Mätt och smågalen kille.



Vi har haft en sån mor&son dag idag. Vi har inte lekt med NÅN!
Solen har skinit och det har vart riktigt mysigt.
Efter att Ville sovit middag (i vagnen, och jag hade mina nya stövlar på mig) åt vi på en liten restaurang och sen gick vi till en lekplats.

Jag var bara tvungen att ta bilder på min fantastiska son och dela med mig.
Han är helt amazing, I adore him!!!
Jag älskar honom.


 VAAARÅ'RÅ???



Vilar sig lite.
(Blev en ganska nice bild måste jag säga..)



And why don't save the best for last.



Men ett råd som jag inte följt idag:
- Gå INTE långpromenader i nya skor, speciellt inte när du INTE är van vid klackar
(mina fötter har ont).



Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0