Torsdag 23 september - It is a corner.

And this right feel left.
Sitter här på jobbet och flummar.
Eller ja, jag jobbar ju inte i mässen.
Sitter här på båten och flummar.
Vi hade övning en och en halv timme innan min ordinarie arbetstid börjar.
Kul att gå upp...

Fast jag är pigg idag - igen.
Jag sover jättebra och natten till igår sov jag 9,5 TIMMAR.
Blir lika förvånad varje gång över hur skönt det känns att sova länge.
Nu förstår jag varför vissa sover bort sina liv.
Det är förbannat skönt!!!!


Det är fortfarande kul på jobb.
Trots nedskärningar så har det funkat bra (jag har hittills jobbat 1 dag och 2,5 timmar så det hinner ändras).
Det har inte vart mycket pass så klart vi klarar av det, och vi är ett dreamteam med Anja och Sofi.
Får se hur det går till helgen och vad vi känner efter den...

Kanske hittar jag på nya svärord???

Nu:
Dricka kaffe.

Ha en bra dag!!


Over And Out






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0