Tisdag 7 september - Push it baby

I'm sure she'll make a really exelent mother!
Jobb Töitä Work...
Än en gång är det tisdag och jag sitter på tåg på väg mot Stockholm.

Ville var inte lika haj på att åka till dagis idag. Han pratade mest om morfar och mormor.. men han somnade i vagnen runt ett och jag förde vagnen till dagis så det är där han är.
Idag är ju ändå ingen lång dag där.

Hoppet är det sista som överger människan.
Och joo, jag har märkt det!! Tack.
Börjar bli lite lagom lack på det där hoppandet nu, men det går bra.
Måste bara lära mig att behärska mig lite. 


GRATTIS I MASSOR TILL EHLIN & ALFONSO SOM FICK SIN SON I FÖRMIDDAGS!!!!
PUSS Å KRAM



Over And Out



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0