Tisdag 21 september - Har haft stressigt.

Idag är SIMONS FÖDELSEDAG!!!!!
HURRA HURRA HURRA!!
Idag var Joel, Katarina, Youshi och Simon och hälsade på på morgon innan vi åkte till dagis!
Det var trevligt.
Tänk att vi bott ute i Hentorp ett och ett halvt ÅR och nu först kom Joel och titta.
Bättre sent än aldrig, säger man va??

Lektes för fullt!



Sen höll det bli katastrof av hela min värld.
När jag skulle lämna Ville på dagis upptäckte jag att pluggen glömts hema!!!!
Så jag åkte fort som bara den till en affär och köpte..
Stressad sprang jag till dagis och lämnade nappen till Ville och sa hej då.
Jag hade just satt mig i bilen när jag upptäckte att Villes vantar låg i min jackficka..
- MEN  HERRE GUD ÄNDÅ!!

Kuta tillbaka och gjorde personalens dag.
- Velig idag eller??
- ALLTID!!


Om jag glömt något hemma nu är det för sent att hämta.
Sitter på tåget mot Stockholm.
Jag har i alla fall dubbelkollat att jag packat ner underkläder!!



Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0