Onsdag 15 september - Hosta

Where am I going now?
Imorse vaknade jag klockan 06.42 av ett HEMSKT ljud som VÄGRADE ge sig!! Jag viste varken vart jag var eller hur jag skulle slå ihjäl oljudet som väckte mig.
Sen slog det mig (efter ca en kvart) att det kunde vara min mamma eller dagis som RINGDE och att det kanske hänt Ville något - kom plötsligt på, när jag spärra upp ögonen att jag faktiskt kan min lägenhet utantill och näst intill sprang för att svara:

- HALLÅÅ??
- Hej det är mamma.. väckte jag dig??
(nähee!! Vad tror du den här tiden, inte ens Ville vaknar den här tiden!!!!)
- Mmm...
- Ville har kräkts och jag tänkte att jag inte kör han till dagis idag..
- Mmm okej?? Får jag sova en timme till, snälla mamma???
- Men jaaa, gör det gumman.
- Tack.


Trevligare mornar har man vart med om.

Dock har Ville bara hosta och hade kräkts av den orsaken.
Han mår prima liv!




Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0