Lördag 4 september - Fucking fluga!

I'm standing where you left me..
Idag gjorde jag en sån halvspontan grej och satte Ville och mamma i bilen och åkte till IKEA i Jönköping. Jag kände att jag behövde det.
Och det var välbehövligt!
Som jag säger "man kommer inte ut från IKEA om det inte ska fattas minst en femhundring i plånboken". Det funkar liksom så för mig.
AND I LOVE IT!

Jag i min halv-speedade frisyr.


Mormor & barnbarn



Finns det något som heter "blogg-telefon" ???

Jag skulle faktiskt behöva en. Det skulle vara roligt att lägga in inlägg när man är på "gående" (hur lät det där då??).
Hinner glömma så mycket tills man kommer hem.. och orkar inte anteckna.
Det blir nog bra ändå.






Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0