Lördag 18 september - Skönt

Life is a bit of a...
Och äntligen fick man ta det lugnt.
I love it.

Ingen stress imorse, bara frukost, kaffe, tv, Ville (som var extra kärvänlig idag och bjöd på massa puss och kram) och jag.



Nattis häromdagen.

Jag:
Nattis, vet du vad det där är för något??

Jag pekar på en brandvarnare i taket.

Nattis:
Jaa, det är en lampa..

Jag:
Nej Nattis, det är en brandvarnare. Den börjar tjuta så man vaknar om det börjar brinna när man sover.

Nattis:
Jahaa....

Blev tyst en stund..

Nattis: Pappa, kan inte du ta bort den där??

Hon pekar på brandvarnaren.

Simon:
Nejje, varför då??

Nattis:
Jag vill inte att det ska börja brinna här...




Over And Out



Kommentarer
Postat av: Sandra

haha go hon e <3

2010-09-19 @ 21:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0