Fredag 17 september - Äntligen HELG

Like a virgin!
Som jag har längtat, strävat, letat och sökt.
Jag har bara velat att tiden ska gå - för en gångs skull..
och nu är ÄNTLIGEN HELGEN HÄR, och de flesta ställen har stängt.
*hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta
hjärta hjärta
*


- Jag klarar inte
ett möte till.

- Inte ett telefonsamtal från någon mekaniker eller annan telefonist.

- Inte en tidig morgon till som slutar i att hela dagen känns stressig!


Nu överger jag det här och ger upp, kastar in handduken och självdör.
Nu vet jag nästan hur det känns att vara 9-5 arbetande OCH mamma på samma gång.
Och jag menar inget illa med det - all cred i hela jävla världen till er som ÄR det och ORKAR med det!!!
Jag hade aldrig orkat.

Puss på er ALLIHOP!!


Mina nerver är för det första alldeles för svaga och min hjärna har slutat fungera.
Klockan är 20.58 och jag är totalt sönderkörd och håller på att svimma av utmattning.


Det känns som jag spinner vidare på ett tidigare inlägg, men det är inte menat så.
Vi är olika helt enkelt.

Jag har nu gått upp vid sju varje morgon på min lediga vecka (tre dagar) och jag är såå slut.





Over And Out






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0