Update

Natten.
I natt har jag inte sovit sådär överdrivet mycket.
Det började vi 23 tiden när Ville vaknade och bara skrek!
Först tänkte jag att det bara var en ond dröm, men när det inte ens hjälpte att ta honom till min säng började jag fundera om han hade ont någonstans.

När han lugnat ner sig frågade jag:
- Hjärtat, har du ont någonstans??
Han höll sig för ena örat och sa:
- Öjaat..
och lät allmänt deppig.

Jaha, tänkte jag. Så var det dags igen.
Trots att han haft mössa på sig den senaste månaden så ska de där bakterierna in i örat och ställa till det för min fantastiske kille.

Så.. ungefär en gång i timmen har han vaknat och skrikit. Och SJÄLVKLART har jag ingen alvedon hemma!

Han skrek så mycket ett tag så jag inte stod ut, utan letade upp mina öronproppar.
Man kan bli galen för mer, men inte mittinatten!

Samtidigt (jag tror klockan var runt fyra) hörde jag hur grannens bebis vaknade.
Jag hoppas det inte var pga Villes hysteriska skrik.

Så idag ska vi handla alvedon, sen vet jag inte alls vad vi ska göra.




Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0