Update

I can't tell you what it really is, I can only tell you what it feels like, and right now there's a steel knife in my windpipe.
Dagen har varit jätteskön, trots att jag kört mer bil idag än vad jag vanligtvis gör.
Vi var och hälsade på syster-yster i Värsås och såklart somnade Ville i bilen när vi skulle tillbaka in till stan.

Så det blev:

Skövde - Skara - Varnhem - Falköping - Skultorp -> ICA Maxi.

Det kan jag kalla en miljö-o-vänlig middagslur.


Nu är i-pod introducerad i Villes värld.
   Ville the i-pod nörd    

VI ME US NOUS NOS
    


Imorgon är en ny dag.
Och jag ser fram mot den. Undrar om man ska åka till badhuset med lilleman eller bara vara på lekplatsen.
Något kul måste man ju hitta på!!



Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0