Update

Gladast i hela Stockholm!!
JAG KOM MED 19.10 TÅGET HEM!
FATTA LYCKA!


Dagen gick väl sådär idag.
Det är alltid så när man ska hem. Sista dagen går så långsamt, och speciellt när man slutar klockan sex, och båten är i hamn halv sju (jag veet att jag har en hel halvtimme på mig att byta om, men jag kan inte sluta stressa ibland!!).

Det är så trevligt att vårt café blivit så finsktalande tycker jag.
Det känns både mysigt och hemma, när personalen (framförallt jag) talar finska. Och ganska många ombord nu är faktiskt finsktalande, fast jag håller med om att arbetsspråket fortfarande ÄR svenska.


Imorse hade vi inte så överdriver mycket att göra.


Såpass mycket att man han dekorera
wienerbröden lite extra.






Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0