Update * 3

Hej hej hallå!
Jag har för första gången blivit sårad av en två-åring.
Förut när jag nattade honom:

Jag
: Jag älskar dig..

Ville
: Nee.. *låter ynklig*

Jag
: Tror du inte jag älskar dig?

Ville tittar bort och svarar
: Nee...

Jag viste inte vad jag skulle säga så det var tyst en stund.

Ville: Mamma åka bobbet (jobbet).

Jag
: Mamma ska inte åka till jobbet, jag har ju just kommit hem! Tror du inte att mamma vill vara hemma med Ville?

Ville
: Nee...

Här blev jag sur/ledsen och förtvivlad och sa god natt och gick ut ur rummet.
Efter en stund kom han ut.

Ville: Mamma komma ligga bevi Ville...

Jag vet att man inte kan diskutera med en två-åring om sånna här saker.
Jag måste vara ur kurs eller något, för jag har alltid kunnat tänka positivt även om Ville sagt sånna här saker förut..
Fast idag blev jag ledsen.

Och jag tror jag fick honom att förstå..


Jag bara ÄLSKAR HONOM hela tiden!!
Önskar han kunde förstå..

                   My heart belongs to you, honey.



Detta tjat om Big Brother.
Jag följde typ till andra säsongen av Big Brother.
Jag var helt manisk.
Jag minns hur jag och min kompis, Maria som även hade livekanalen, kunde ligga och tittade på dem i huset, hur länge som hellst.
Sen tyckte jag att det ballade ur.

Kan de inte bara stoppa in typer av alla dess sorter, från olika kulturer, bakgrunder, arbeten och så vidare?? Det skulle vara såååå kul att se dem blandas med varandra!!

Ett vanligt Big Brother i så fall, tack!








Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0