Update

'til next time.
Imorse när jag vaknade hade jag en underlig känsla i mig, att något var.. konstigt liksom.
Jag hade ju dagen innan tolkat mitt horoskop där det ungefär stod:

"Kärleken suger,
din dag kommer kännas stressig
och
mot kvällen blir det gott om utmaningar
".

När jag låg där i min hytt och funderade på vad det var som var annorlunda och vad horoskopet menade, kom jag plötsligt på det:
Jag ska ju hem idag!!!!
Wiiiee!!!

Stressigt är det alltid när man ska av båten, så där kom stressen in i tolkningen.
Och med utmaningar måste de menat att, jag måste kliva över en pensionär på bussen för att ta mig ut, i Stockholm, när jag plötsligt inser att klockan är 19.02 och det tidiga tåget till Skövde går om ÅTTA MINUTER, så jag slet ut väskan ur bagageutrymmet och började lubba i mina höga klackar... det gick sådär.

Men jag fick komma med tåget ändå.
Tack snälla tågkonduktören!!


Nu är veckan över.
Nu är jag på väg hem för tre veckor.
Har inte riktigt funderat ut vad vi ska göra men, en sak är säker, och det att vi ska till Stockholm för att träffa Ehlin och barnen (kanske Rodrigues också).

Det ska i vilket fall som hellst bli skönt att vara hemma och rå om Ville och mig själv såklart.

Bilder från veckan som gick.
Aaah, glömde ju tala om att jag blev nästan miljonär
på Triss när jag åkte på jobb.
Eller ja, högsta vinsten jag någonsinn fått
på skraplott i alla fall.




Det snöade en morgon, och såhär såg
det ut i Kappis från mitt fönster.

SNÖÖÖ


Just another ego-picture before
work



Storebror och Lillebror Björn




Over And Out






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0