UPDATE

Rosabandet.
Men är inte bröst fantastiska??
Jag gillar mina för att de är.. som de är. De har gjort nytta och jag har haft skoj med dem (HAHAHA) i många fall - det bästa är väl att jag faktiskt hållit min son vid liv med hjälp av dem!!

Nu kan man stöda Rosabandets bröstcancerforskning bara genom att blogga eller va på facebook!!
Helt gratis.

För varje blogg eller hemsida som länkar till Chartis ”Stöd Rosa Bandet”-sida med en skänk-länk kommer de alltså att skänka 10 kr till Rosa Bandet.

Klicka på bannern under för att läsa mer!

Och GÖR DET!!
Säkert är NÅGON (om inte du själv) glad över att dina bröst/eller nån annans bröst mår bra!!


http://www.cancerforsakring.se/?bannerId=2026



Kommentarer
Postat av: s

din mail tack

2010-10-19 @ 15:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0