Update

I'm so tierd of being used..
Jobbigt läge.
I fredags trodde jag det var torsdag. Och idag trodde jag det var lördag, så rent teoretiskt har jag gått miste om en helt fantastisk söndag..
Varför i allsinndar har jag sånt här för mig, nu då??

Ja ja, säkert missar jag att gå på jobb på tisdag också eftersom jag kommer tro att det är MÅNDAG.
Hur skulle det se ut då?
- Hej, jag missade att gå på jobb igår för jag trodde det var en annan veckodag!
Fast det har ju säkert hänt förut för någon annan.

Idag har jag träffat Ankas pappa.
Egentligen av en slump, för jag har lite aktat mig för att träffa honom.
Jag har liksom inte orkat, och känt mig som ett nedrans määhää eftersom HAN har det tusen gånger värre än mig!! Fast idag var det en (får man säga neutral??) neutral plats.
Och jag sa och LOVADE att höra av mig när jag kommer hem nästa gång, så ska vi ta en fika! Och nu kommer jag inte undan. Och det känns bra!

Jag fick reda på saker om Anka som jag inte viste förut.
NU FÖRST, ett år efter hennes död, VET JAG vad som hände..

Anka, jag saknar dig så det gör ont!
Jag är tjugosju år gammal, och först NU vet jag PÅ RIKTIGT vad ONT innebär.
See you in heaven..


I eftermiddag lekte jag lite med Joel (kusin) och Katarina (kusins flickvän) och Youshi.
Det var så trevligt att träffa Joel igen.
Det var ganska länge sen vi träffades såhär apropå och bara pratade och lekte med våra barn!
Ibland är man glad att blod är tjockare än vatten..



Nu:
Äta (för det har jag glömt idag)
och glo på tv.



Trevlig SÖNDAG kväll åt alla!
(gammal bild - jag meenar det!)





Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0