Update

Jag har just schmackat i mig en skål med popcorn!
1. Jag är ingen jury
2. Hårdrockaren i mig lever än
3. Jag bara ÄLSKAR gamlingar!


För det första undrar jag: Vaaad har Jay Smith gjort med sin kropp??
Jag erkänner att jag inte följt Idol den här säsongen sådär jättehårt.
Sist jag försökte titta på det, var syster här.
Det blev ju mer prat än tittande och en del messande var det också den kvällen.
Fast idag har jag tittat.


"Hey! Hey!!, I GOT A NEW COMPLAIN!!!!"


När hårdrockern Jay stod i bild spärrade jag bara upp ögonen och tänkte WHATTA PAKET!!!!
Han har en ofantligt stor kropp och ett huvud som egentligen är för litet för kroppen.
Men SKIT I DET (!!!!) för Herre Guuud vad jag ÄLSKADE hans bidrag ikväll!!

ROCK ON
och HEJJA Smith!!

Jag antar att rocken i mig aldrig dör helt!


Sen vart jag helt såld på Geir!
Vilken man!!
Jag har (förutom hårdrock) alltid lyssnat på "äldre" musik.
Och jag gillar det skarpt.
Jag blev mäkta imponerad över hur Geir fixade Totos Roxana!!


Hon här finlands-svenska tjejen är ju grym, men jag trodde hon var bättre än ikväll.
Jag har ju hört att hon ÄR GRYM, men jag såg inte det där ikväll..

Mina röster går absolut till Geir och Jay ikväll.
Fy faaaan vilka musikunder!



God natt och sov gott!



Over And Out





Kommentarer
Postat av: Brittan

Håller fullständigt med dej om Geir o Jay....såååååå jävla bra-----

2010-10-16 @ 20:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0