Update

Har vart ÖVERALLT och träffat ALLA på rekordkort tid.
Oh by the way.
Gjorde mina naglar igår.

Nya igen.



Nu vill jag bara ta det lugnt. Nu är jag slut.
Efter att inte ha sovit så bra i natt och inte gjort något alls vettigt på halva dagen, blev det helt plötsligt stressigt.


Fast Ville och jag var ut och coolade oss innan kaoset bröt ut.




- Syrran kom vid tre tiden idag
  - kaffedrickande
  - psyktatuerande av en viss katt
  - busning av liten grabb
  - Paket skulle slås in

- Paket skulle lämnas
Och det var lättare sagt än gjort när mottagaren vägrar stå still, men det löste sig till slut och alla var nöjda och glada.

- Sen skulle vi bara en liten sväng förbi Mickan
Vilket blev typ en och en halv timme
(tur att det var trevligt)

- Overaller skulle prövas
Hos mamma som har alla vinterkläder hos sig
(vad ska jag göra när hon inte finns mer??
Hur ska jag NÅGONSIN lära mig hålla ordning på saker och vinterkläder???!!!!
*PANIK*
).

Och allt innom loppet av två timmar!!
Vad händer egentligen??

Och jag har helt GLÖMT AV att äta alls idag (förutom frukost).

Syns inte vad det föreställer va???
*pustar*






Over And Out





Kommentarer
Postat av: Ny bloggare.

Hej på er alla! Detta är mitt första blogg inlägg och tur att jag hittade en bra sida att skriva på. Eftersom detta är mitt första så testar jag bara hur de känns att skriva. Lägger ut lite bilder imorgon. Puss på er alla som kommer att börja läsa min blogg här.

2010-10-03 @ 23:13:38
Postat av: Maria

Så du ska börja blogga i mitt kommentatorfält?? HAHA, jag tror dock att det blir en stooor succé. Blir spännande det här!

Puss

2010-10-04 @ 14:49:13
URL: http://mukkis.blogg.se/
Postat av: ..??:.

gillar att läsa den nya bloggarens blogginlägg! man blir liksom.väntar på att det ska komma upp lite bilder. var så säker jag kommer att följa din blogg här på kommentarfältet. ha det bra båda två.

kram

2010-10-04 @ 20:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0