Torsdag 28 oktober - Luffare

Slut på det mesta.
Tänk att man inte vet hur man använder en TELEFONKATALOG längre!! Det är ju nästan sorgligt.
Jag skulle hitta ett nummer till Skövdes tidning och "orkade inte" starta datorn. Kom på att jag sett en katalog ute i trapphuset och hämtade den genast.

Där satt jag i soffan och letade på både gröna, gula, vita och blå sidor.
Och det är ju pinsamt att säga att jag inte fattade NÅNTING! Och när jag väl hittade överskriften "tidningar" så fanns bara till tidningar i Skara, Tidaholm, VARA (???), Lidköping och Götene.
HALLÅÅ!!

När jag tröttnade på att bläddra startade jag datorn.
Det tog mig typ 6 sekunder att hitta numret jag sökte..


Har vi blivit för internettiserade???






Over And Out






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0