Torsdag 14 oktober - Det blir ganska lite läsa nuförtiden..

Jag tror minsann att Robert och Jocke fyller år idag, eller?
Höst, sol, blåst och promenad.
Idag ville jag inte ens tänka tanken att lämna extra tröjan hemma. Det har blåst, och det var kallt. Solen sken men värmen känns långt borta för tillfället.

Det mörknar redan vid sex, halv sju på kvällen.
Tur är väl ändå att det är relativt ljust på morgnarna än.
Det tycker jag är lite av det värsta med hösten - att det är mörkt på morgnarna.

Var en sväng till Esplanaden och handlade skor åt Ville.
Inte trodde jag att storlekar på barnskor kan variera så mycket.
Ville har 25 på sina gympadojjor. Vinterskorna gick på en 24!!
Jag som trodde att vinterskor skulle vara STÖRRE, men de räknade inte så.

Sen bara för att, köpte jag de här skorna för de var så coola!


Här har han ett par av de nya.
Cool in shoes


Sen kan man ju undra hur katten Pi mår??
Ville och jag var ute en sväng i trädgården, cyklade runt kvarteret och allmänt bara flummade innan bastun.

Pi for runt som ett laser-sträck i ungefär tio minuter!!
Upp i ett träd - runt på alla grenar - ner igen - kuta runt i trädgården efter svansen - upp i nästa träd - ner igen - upp i en buske.... ja, sådär höll hon på.
Nog för att hon hade energi som en jävla sol när hon var liten, men vaf--n.. sådär har hon inte betett sig sen hon var.... 8 månader gammal kanske..


Sötnötkatten uppe i ett träd.




Trevlig kväll åt alla!



Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0