Tisdag 5 oktober - Hoppigt här!

Nästa gång ska killen med attityden få göra mina naglar!!!
GRATTIS
EMIL
OCH
EHLIN
PÅ ERA FÖDELSEDAGAR!!!!!


Hej alla där ute.
Det är kul att man blivit dissad!!
Jättekul!

Jag har fått en parasit.
Det är någon som har skoj och börjat "blogga" i mitt kommentatorfält.
Läsarsiffrorna har gått upp, men den senaste kommentaren var ungefär sånhär:

"Jag väntar med spänning på
kommentatorbloggarens nästa inlägg
".

Alltså läser de flesta inte min blogg, utan min parasit!!
Kul att höra!!

Jag vet inte vem det är, men jag har mina aningar.
För ett tag sen berättade jag om en bekant som bloggade i Alex Schulmans kommentatorfält. Fast jag minns inte vem jag sa det åt.

Det kan ju bli riktigt skoj det här
*ler*


Nu är i alla fall grabb lämnad på dagis och jag sitter på ett väldigt guppigt tåg.
Jag undrar om tåg har "stabbar"?????

Ville blev alltså inte sjuk.
Han var så nöjd och glad över att få åka till dagis!
Eller ja, nöjd och glad kanske är det sista man beskriver sista dagen hemma med.. han är oftast sur, famnig, ledsen och grinig fram till han somnar i vagnen.

Fast jag vet att det blir bra sen.

Vist är det alltid jobbigt när mamma åker.
Det tycker väl alla.


Nu ska jag njuta vidare av mitt kaffe!




Over And Out





Kommentarer
Postat av: hellvig

alltså, nu har jag letat men hittar inte den berömda kommentarsbloggaren. kan du ge mig en skattkarta? jag lovar att jag läser din blogg för att det är just din blogg, men man blir ju nyfiken :)

2010-10-05 @ 17:08:22
Postat av: Ehlin

Tack gumman! Och idag är de två år sedan Ville döptes!! Puss

2010-10-05 @ 22:18:33
URL: http://ehlinl.blogg.se/
Postat av: Jag

Hedvig: Han/hon har bara än så länge skrivit två (misstänker jag) inlägg.

De är på någon av Updatesen den dagen jag skrev typ tre Updates.



Ehlin: Jaa, det var det! Å vassego'. Försökte nog ringa men fick inget svar :( Hihi. Hoppas du hade en bra dag!!

2010-10-06 @ 23:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0