Tisdag 12 oktober - You got me.

Och här ligger städ och latar sig i soffan!
Jag tycker över lag att det är ganska trevligt att det åker så mycket bebisar med på den här båten.

- Igår fick jag se Idas bebis för första gången. Måste bara säga att han var ganska lik sin morfar!!

- Och Jennifer var med med lille Fabian tidigare i veckan.

Sen är det ju självklart massa andra sötnötter med.

Jag tror aldrig jag kommer få en pojkvän efter det här inlägget.
För nu tror alla att jag bara är ute efter att få bebis igen, men så är inte fallet FAKTISKT!! Jag tror faktiskt att jag någon gång innan jag blir alltför skruttig, skulle vilja ha en bebis till, men just nu känns det ganska bra att veta att jag inte behöver reda upp efter de där barnen, de är inte mina.
När de skriker kan jag bara gå därifrån med ett léende.

Men OJ OJ OJ va söta de är!!!


Angående min närhetsbrist så är det för tillfället åtgärdat.
Jag berättade som det var för Jocke i TaxFree och fick en jättelång och skön kram idag.
Det kändes bra!
Och nu är det inte länge kvar tills jag kommer hem och får krama på min lille hjälte!
*saaaaknar*




Over And Out





Kommentarer
Postat av: städ

städ får sitta i soffan!!!!

2010-10-12 @ 18:40:33
Postat av: Skövde

Klart ni får!! Det är ni så värda så.



Tack för kakao och te-påsar <3

2010-10-12 @ 19:20:38
URL: http://mukkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0