Söndag 10 oktober - Gifta sig idag??

Dagen började med damsugning... och avslutas med.. just det, damsugning..
Igår hade Sofi och jag spa-kväll med bastu, skrubb och lermask.
Vi var såå snygga!!
Bilder kommer senare.

Det var lite jobbigt att man fick i nerverna på FÖRSTA kunden idag som skulle ha varm mat.

- Hej, jag skulle vilja ha ugnslaxen..

- Japp, vill du ha kokt potatis till den??

- Ja EN - om den är VARM..

Jag viste inte vad jag skulle svara på den så jag fick nog en ganska dum min.

- Alltsååå... ja, den borde vara varm.

Sen var jag tvungen att gå ett varv runt pentry för att andas.



Jag har inget speciellt att tillägga just nu, förutom att jag är glad och lite frustrerad.
Det funkar bra på jobbet och.. ja, jag är glad helt enkelt.



Over And Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0