Onsdag 27 oktober - Lön igen??

Varför gör jag såhär mot mig??
Jag kände inte alls för att gå upp idag.
Det var såå sköönt att ligga i egna sängen, så jag skulle kunna gifta mig med den.
Fast är man ett rikspucko som väljer att arbeta på sin första lediga dag så är det inte mycket att göra åt.
Eller hur?

Nyvaken och mindre nöjd.



När jag öppnade postboxen igårkväll attackerades jag av räkningarna.

- Ojojoj... tänkte jag.

Idag ska de betalas.


Henke var via här igår och babbla.
Så jävla skön människa måste jag säga.
Han har ju humor!
Ibland blir jag förvånad att jag inte faller där.
Tur det kanske.
Jag ska nog inte ha med sånt att göra alls..



Over And Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0