Onsdag 20 oktober - Jobb jobb

Min karriär är på väg åt nått håll.
Eller kanske inte alls.
Började passet med att försova mig imorse.

JAG SVÄR att jag stälde klockan på 06.47 igår. Klockan ringde, jag klev upp, tänkte just börja göra håret när någon BANKAR på min hyttdörr.

- Vafaaan..

Där står min chef Carsten och tittar på sin klocka.

- Du ska vara på jobb nu.

- Vad säger du?!!

Han har en ganska stor urtavla så jag såg ju att klockan var 07.50.
Många tankar for genom mitt huvud. Har det blivit vintertid, vilket håll ställer man klockan när det blir vintertid föresten??

TYYYPISKT!!

Jag glömde ju ställa om klockan till båt-tid när jag kom ombord!!!



Over And Out






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0