Måndag 25 oktober - Sov gott inatt.

And here we are!
Mötet var helt trevligt igår. Jag började fundera på varför alla VDar är så långa??
Nisse var över två meter och den här Backman var också JÄTTELÅNG!!

- Det är för man ska kunna se ner på sina arbetare.
sa någon.

Han var helt trevlig, och gav oss svart på vitt vad som ska hända med Rosella (dock inte när) och jag känner mig för första gången motiverad att arbeta!
Kul det.

Säkerhetsövning.
Idag skulle jag börja jobba klockan tolv.
Vist är det typiskt att, nästan varje gång man har sovis, ska det vara övning. Idag skulle det vara säkerhetsövning 10.30.
Jag gick upp 09.56, gjorde mig i ordning, tog med min jacka och gick upp till mässen.. klockan blev 10.30.. inget larm. Klockan blev 10.50 - inget larm.
10.56 ropades det ut att övningen var avslutad och alla kunde återgå till sina arbeten.
WTF!!??

Tror ni jag är sur över min förlorade sovtid??

Svar: Positivt!




Over And Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0