Måndag 11 oktober - God morgon världen.

Kaffe i solen!
God morgon säger jag. God dag säger en annan.
God kväll säger någon.

Jag  vaknade just för 23 minuter sen.
Och jag har sovit såå bra i natt.

Dofter.
Tänk att dofter gör så mycket i vardagen.
För mig kan hela världen stanna ibland. Genom att någon har samma parfym som jag hade för hundra år sen, kan väcka en hel dag av minnen i mig.
För det mesta är det bara bra minnen som dyker upp.

Imorse, eller ja, för 26 minuter sen.. använde jag en fuktighetsspray i ansiktet, för första gången sen i somras..
Det blev ett speciellt tillfälle/minne som väktes plötsligt.
Om en speciell person.



Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0