Lördag 9 oktober - Några timmar kvar.

Do you dream, that the world will know your name - so tell me your name!
Imorse vaknade jag 06.47 finsk tid.
Morgon igen.

Det var lite hårt när man insåg att det var 16 timmar kvar tills man skulle få gå i bastun.
Fast dagen har löpt på bra ändå.
Helt okej.
Och jag är nöjd.

Jag har just varit ledig i 2,5 timmar och jag somnade som en klubbad säl i min säng.
DET var SKÖÖNT!

De här 13 timmars dagarna blir ganska långa även för sånna som mig.

Nu är det bara fem timmar kvar till bastun.
Sofi och jag ska ha spa-kväll.


Idag har vi i café:
- Testat hur en räkmacka skulle se ut om man hälde två dl lingonsylt på den!

- Tröttnat på att gömma varandras godis och blandat ihop dem.

- Kallat kocken för Ville trots han heter Kristian.

- Twistat i matserveringen
(jag hade nått kli-anfall. Det klia som faaaaaaan på mitt ben samtidigt som jag skulle ge ut diverse köttbullar med mos, fisk med kokt potatis osv osv.. och JA, gästerna undrade vad jag höll på med).

- Bråkat med en ålänning om en banan!


Nu:

Kaffe!



Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0