Lördag 2 oktober - Vad är en sommar utan dig..

Raj ra ra ra ra raj raj raj raj raaaa.
Ville och jag for till Gullspång idag, bara över dagen.
Det var så trevligt att träffa Emilia igen (hon gick i massageskola med mig). Vi satt och funderade på när vi sågs sist och jag TROR det måste varit ett och ett halvt år sen (???).

We In A Car On The Way To Gullspång.
  
Jag vet att man inte får fota när man kör, men... (tystnad efter att inte ha kommit på någon bra bortförklaring).

I detta lilla (stora) söta hus bor de.
Och NEJ, grushögarna hör inte hemma
där.



Grabb myste ner sig i en filt.





Over And Out





Kommentarer
Postat av: Emilia

Det var så kul att ha er hos oss! Fint att du fick med en bild på krigszonen me;) Ha det så bra nu o hoppas Villekillen kyrar på sig så hörs vi snart igen!

2010-10-03 @ 14:59:44
Postat av: Mukkis

Det var SÅÅ kul att träffa dig med! Nästa bild på huset blir vackrare :) För då finns inte sanden utanför ;) Kram

2010-10-04 @ 09:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0